HATAY 2. ETAP BÖLGESEL DAĞ BİSİKLETİ YARIŞMASI, BÜYÜK BİR COŞKUYLA GERÇEKLEŞTİ

Antakya Belediyesi, Hatay Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, Hatay Valiliği ve Türkiye Bisiklet Federasyonu iş birliğiyle, Serinyol Tahtaköprü Yıldırım Deresi Mesire Alanı’nda düzenlendi.

HATAY 2. ETAP BÖLGESEL DAĞ BİSİKLETİ YARIŞMASI, BÜYÜK BİR COŞKUYLA GERÇEKLEŞTİ

Antakya Belediyesi, Hatay Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, Hatay Valiliği ve Türkiye Bisiklet Federasyonu iş birliğiyle, Serinyol Tahtaköprü Yıldırım Deresi Mesire Alanı’nda düzenlenen Hatay 2. Etap Bölgesel Dağ Bisikleti Yarışması gerçekleştirildi. 

Belediye Başkan Yardımcısı Selahattin Öztürk, dereceye giren sporculara madalyalarını takdim etti. Ayrıca dereceye giren ve katılım sağlayan tüm sporcuları tebrik ederek, emeği geçen herkese teşekkür etti.

Yarışmanın ardından günün anısına toplu hatıra fotoğrafı çekildi.

HATAY (UHA) - ERKAN KARATAŞ

EKONOMİ